неділя, 3 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 04.05
Ось і прийшов останній місяць навчання у 2 класі. Ти вже,  мабуть, скучив за школою, однокласниками та за Вікторією Миколаївною. Я за всіма вами дуже скучила і радію любому повідомленню від вас, навіть якщо ти допустив помилочку в роботі.
Але ми продовжуємо навчатися дистанційно, принаймі до 12 травня, точно. А що буде далі - поживемо - побачимо.  
Отож, сьогодні за розкладом у нас перший урок ЯДС. Розгорніть підручник на ст.105 - 107 та виконай завдання усно на цих сторінках. Розгорни зошит на ст. 56 та виконай письмово завдання 1, 2, 3.

Наступний урок у нас УКРАЇНСЬКА МОВА. Сьогодні у нас урок розвитку зв'язного мовлення. Ми спробуємо скласти і записати письмовий переказ. Зайди на урок за посиланням і прослухай весь текст та інформацію про текст, яку тобі нагадає вчитель. якщо після прослуханого уроку тобі важко записати переказ своїми словами, прослухай цей текст ще декілька разів. перекажи усно, а тоді спробуй записати. План записуй обов'язково.



Третій урок  МАТЕМАТИКА. Сьогодні ми пригадаємо, що таке периметр многокутника та навчимося його знаходити за допомогою дії множення.
 Давай пригадаємо. які фігури називаються многокутниками? 
Так, у яких є кути. Назви, які многокутники ти бачиш на малюнку.

Весело вивчаємо геометричні фігури - Мамаленд - світ очима мами 
А рожева та жовта фігури є многокутниками? Чому?
Отже, мова сьогодні  піде про чотирикутники, а точніше про квадрати та прямокутники. 
Пригадай, який чотирикутник називається прямокутником? А квадратом?
Розгорни підручник з математики на ст. 46 та прочитай правила в кольоровій смужці . 
А тепер згадай, що таке ПЕРИМЕТР ? Прочитай міркування та правила в кольоровій смужці на ст. 47.
Отже, ти пригадав, що таке периметр . Перевір свої знання за допомогою  гри
А тепер я пропоную тобі  переглянути фрагмент уроку. Будь уважним. Він на російській мові, але, я думаю, ти все зрозумієш.


А тепер пригадай, як за можна замінити дію додавання дією множення. Отже, суму 5 + 5 + 5 + 5 = 20 ми можемо замінити множенням 5 . 4 = 20. 
Що у цьому добутку означає  число 5? (Довжина сторони квадрата)
Що в цьому добутку означає число 4? (Кількість сторін. У квадрата їх завжди 4) 
Отже, як за допомогою дії множення можна знайти периметр? (Довжину сторони квадрата помножити на 4). 

Давай сформулюємо правило: щоб знайти периметр квадрата, потрібно довжину його сторони помножити на 4.

 Презентация на тему: "Периметр и площадь". Скачать бесплатно и без ...

Давай перевіримо це на практичних вправах.Розгорни збірник на ст. 153 та виконай завдання 1121 (а і б). Накресли такі квадрати у зошит (нагадую, що фігури ми креслимо тільки олівцем та під лінійку). Назви їх літерами літинського алфавіту. Підпиши довжину однієї сторони (верхню). Обчисли периметр спочатку дією додавання, а потім множення. Які вийшли результати?
Домашня робота повтори таблиці множення та ділення 
на 2 - 6. Вивчи правила про знаходження периметра квадрата дією множення. Письмово по збірнику ст.162 завдання 1173 (квадрат побудувати в зошиті та знайти периметр дією додаванням і  множенням), ст.16 завдання 84 (1 і 2 стовпчики) Обов'язково проміжні відповіді.

Наступний урок ЯДСТЕО Сьогодні ми познайомимось із макетуванням як видом мистецтва.
Що ж таке макетування?
Макет –це зменшений зразок предмета, виготовлений з різних матеріалів, перед виконанням роботи в справжній розмір. Макетування використовують архітектори, скульптори, дизайнери. Насамперед створюють проект, потім виготовляють макет із паперу, гіпсу, картону. Готовий макет передає задум майстра та є моделлю для подальшої роботи над об’єктом у натуральний розмір.

А тепер скажіть мені, для чого створюють макети?

З яких матеріалів виготовляють макети?

Ми спробуємо себе у ролі дизайнерів  і спробуємо виготовити макет  одягу. Переглянь відео та створи свій дизайнерський одяг. 



Пришли мені фотографії із своїми роботами.




Немає коментарів:

Дописати коментар