вівторок, 19 травня 2020 р.


Дистанційне навчання 20.05


Сьогодні я пропоную тобі з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ пригадати  таке поняття, як головні слова у реченні. 
Ти вже пригадав ознаки речення. Що воно складається із слів, зв'язаних між собою за змістом, та виражає закінчену думку. Але ти повинен знати, що в  любому реченні є головні слова. Це слова, які розповідають про кого або про що говориться в реченні. Це частіше всього може бути іменник
Також головним є слово, яке розповідає, що він робить.  Частіше всього це може бути дієслово. Передивись відеоурок про головні слова в реченні.


 Отож ти зрозумів, що без головних слів (без основи речення) речення існувати не може. 
Розгорни збірник на ст.48  спиши  пояснювальний диктант 4. У 3, 4, 5 та 6 реченнях підкресли головні слова. Головне слово, яке відповідає на запитання хто? або що? підкреслюй однією прямою лінією. А головне слово, яке відповідає на запитання  що робить? двома прямими лініями. Пам'ятай, що ми підкреслюємо олівцем під лінійку. 
Сьогодні ми спробуємо перевірити навичку читання вголос. Розгорни посібник "Позакласне читання" на ст.121 - 123 . Погукай маму та приготуй годинник з секундною стрілкою. Сядь зручно за столом, прослідкуй, щоб тобі нічого не заважало. Приготуйся. Нехай матуся засіче час - 1 хвилина. Ти повинен читати вголос частину тексту на ст. 121. Починай читати!. Коли пройде одна хвилина, вгорі над словом, на якому ти зупинився - постав олівцем велику крапочку. Фотографію цієї  сторінки посібника пришли мені. А сам продовжуй читати вголос далі до кінця частини І на  ст. 122 - 123. Дай усно відповіді на запитання.

Наступний урок МАТЕМАТИКА. Ми складемо та вивчимо таблицю множення числа 9. 
Спробуй полічити дев'ятками від 9 до 90 і навпаки від 90 до 9. Якщо ти лічив правильно, то ти називав добутки числа 9.
Ти вже вивчив таблицю множення  на 2 - 8. У них зустрічалися рівності множення на 9. Якщо використати відомий тобі закон переставляння множників, то і таблицю числа 9 ти вже майже знаєш.  
Розгорни підручник на ст. 125 на запиши завдання 2 у зошит в один стовпчик. В таблиці не вистачає декілька рівностей.
Запиши їх , коли проспіваєш музичну таблицю множення числа 9 
Перегорни ст. 126 та уважно розглянь завдання 3.  Яку особливість розміщення цифр у добутках ти помітив (помітила)? Це тобі допоможе запам'ятати випадки множення 9!
Розгорни збірник ст.18 завдання 100 . Всі вирази запиши у 2 стовпчика. Не забудь про проміжні відповіді. Задача 605 на ст.86. Для короткого запису візьми назви квітів:
Троянд - 37кв.
Гвоздик - 5в. по 9кв.🔄 на ? кв. менше
Подумай уважно над 1 дією.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар