вівторок, 5 травня 2020 р.

Дистанційне навчання  06.05

Добрий ранок! Як настрій? Гарний? Я впевнена , що у тебе все чудово! Тоді вперед! До роботи! 
Перший урок у на сьогодні ЯДСМОВ. Ми продовжуємо читати твір Володимира Читая . І знайомимося із другою пригодою "Про жабу Душку та хом'ячків - сусідів". Розгорни підручник ЯДС на ст. 108 та прочитай другу пригоду. 
Який настрій у тебе після прочитаної історії?
Як ти думаєш, як автору вдалося його створити?
Розгорни зошит на ст.57 та виконай письмово завдання 1 та 2

Другий урок УКРАЇНСЬКА МОВА. Пропоную. тобі виконати цікаве завдання , яке називається "Аудіювання" У зошиті запиши:                     
                                      6 травня
                           Дистанційна робота
                                  Аудіювання
                   Красиві слова та красиве діло
Зайди за посиланням , уважно прослухай текст, виконай письмово у зошиті завдання. У зошиті записуй кожне завдання та його номер з нового рядочка.
 Завдання 1, 2, 3, 4  - тільки слово чи словосполучення, що є правильною відповіддю на запитання.
Завдання 5 запиши відповідність у вигляді речення. 
Завдання 6 запиши речення, шо є відповіддю на запитання. Завдання 7 запиши речення , підбираючи слова з тексту. Завдання 8 запиши речення.
Красиві слова та красиве діло

Наступний урок МАТЕМАТИКА Сьогодні ми продовжимо складати і вчити таблицю множення. Прийшла черга до таблиці множення на 7. Давай підготуємося до її складання та вивчення. 
 Але давай спочатку  пригадаємо матеріал вчорашнього уроку. Пригадай, що таке периметр многокутника ? Як його знайти? Пограй у гру задачі на периметр
 Молодець!
Рухаємося далі. Спробуй  полічити сімками від 7 до 70. Думаю, що в тебе вийшло гарно. А тепер розгорни підручник на ст. 118 виконай усно завдання 2. Пригадав, як виразів да додавання утворити вирази на множення? Отож, давай складати  таблицю множення на 7. 
У зошиті запиши письмово завдання 3 та 4, скориставшись правила переставляння множників. Але номери закінчуються виразом 7 • 7 = 49.  Продовж складати таблицю самостійно
7 • 8 =
7 • 9 =
7 • 10 =
У тебе вийшла таблиця множення числа 7. Її потрібно вивчити напам'ять. 
Пропоную тобі розв'язати задачу із збірника ст.94 . Задача 673. Уважно прочитай умову задачі. 
Про кого або про що в ній розповідається? Давай запишемо коротку умові задачі:

Спочатку – 7з. по 4грн  
                                                   }  ?грн
Потім – 9з. по 7грн      

Давай складемо план розв'язування задачі. Нам відомо, що Зіна  купила спочатку 7зошитів по 4грн. Можемо взнати , скільки вона заплатила грошей за ці зошити? Якою дією? Подумай, що на що потрібно множити? ( 4 ・ 7). Отже, перша дія буде множення .
Потім Зіна купила 9 зошитів по 7грн.  Можемо взнати , скільки вона заплатила грошей за ці зошити? Якою дією? Подумай, що на що потрібно множити? ( 7 ・9). Отже, друга дія буде теж множення .
 А тепер ми можемо дізнатися вартість всієї покупки? Якою дією? Правильно, додавання. Те, що ми взнали в першій дії додати те, що дізналися в другій дії. 
Отже задача на ТРИ дії. Розв'яжи задачу за планом  діями з поясненням. Якщо ти зможеш, спробуй скласти вираз. Відповідь запиши повну.
Домашня робота вивчити таблицю множення числа 7 напам'ять. Завдання із збірника ст.17 номер 87 всі вирази запиши у 2 стовпчики (обов'язково проміжні відповіді), ст.90 задача 636


Немає коментарів:

Дописати коментар