понеділок, 4 травня 2020 р.


Дистанційне навчання  05.05

Добрий ранок. Дуже рада знову зустрічі із своїми дітками, які трудяться, незважаючи ні на що, здобувають знання , вчаться ростуть та розумнішають.
Другим уроком у нас за розкладом МАТЕМАТИКА. Давай пригадаємо таблицю множення, яку ми вивчили і пограємо у                          гру "Застосування множення у житті"

 Молодець!
Рухаємось далі. Вчора ми навчилися знаходити периметр квадрата, а сьогодні навчимося знаходити периметр прямокутника за допомогою дії множення. Причому познайомимось із декількома способами знаходження периметра.
Для початку давай пригадаємо, який чотирикутник називається прямокутником? 
 Переглянь відео та пригадай, що ти вже знаєш про квадрат та прямокутник
Отже, ти пригадав,  що таке прямокутник. А що ти можеш сказати про сторони прямокутника? (протилежні сторони рівні за довжиною) Прочитай правила в кольоровій смужці з підручника на ст. 46.
Давай виконаємо разом письмово завдання 4 на ст 46 у верхній жовтій смужці.  Побудуй у зошиті прямокутник CPDA із сторонами 3см і 2см. Давай знайдемо його периметр:
Р CPDA = 3 + 3 + 2 +2 = 10(см)
 Але ти помітив, що у цьому виразі 3 взято доданком 2 рази і 2 взято доданком 2 рази. Отже, ми можемо вираз на додавання замінити виразом на множення.
Р CPDA = 3 . 2 + 2 . 2 = 10(см)
А ще цю суму  Р = 3 + 3 + 2 +2 = 10(см) можна замінити добутком по -  іншому. 
Р CPDA = (3 + 2) . 2 = 10 (см)
Отже, знаходити периметр прямокутника можна і за допомогою дії множення двома способами: довжину помножити на 2 плюс ширину помножити на 2 або суму довжини і  ширини помножити на 2. 

Запам'ятай формули знаходження периметра прямокутника .
Як знайти периметр прямокутника, що таке периметр прямокутника




Використовуючи формули, виконай письмово завдання 4 нижню жовту смужку.
Домашня робота збірник ст.16 завдання 85 вирази 1 і 2 стовпчики (проміжні відповіді обов'язково), ст.162 завдання 1171. У цьому завдання знайди спочатку ширину, накресли прямокутник , а потім обчисли периметр дією додавання, а потім множення (всіма способами)

Наступний урок УКРАЇНСЬКА МОВА Сьогодні ми повторимо що таке склади,  правила переносу слів із рядка в рядок. 
Розгорни підручник на ст.70 та прочитай інформацію на ст.70 у верхній жовтій смужці.  
Давай пригадаємо, що таке склад та перенос слів. Переглянь відео:


А тепер пригадай, як ми вчилися переносити слова із рядка в рядок. Виконай письмово вправи на ст. 70.
 Вправа 2 (письмово)ми позначали перенос олівцем внизу дужечкою. Хочу тобі нагадати, що слова можна переносити декількома способами. 
Вправа 3 (письмово розгорнуту відповідь запиши)
Вправа 4 (пригадай, що споріднені слова можуть бути прикметниками, іменниками , дієсловами)
Вправа 5 (пригадай, що близькі за значенням слова - це синоніми)
Домашня робота збірник ст.31 знайди пояснювальний диктант 5. Спиши його. У другому реченні поділи всі слова для переносу (олівцем, дужками під словом)

Наступний урок ЯДСПРО 
Сьогодні ми пригадаємо явище кругообіг води в природі
Прочитай та відгадай загадки:
  На дворі переполох

З неба сиплеться горох

З’їла 6 горошин Ніна,

А тепер у неї ангіна. (Град)


•  Без крил по небу літає,

Ніхто її не б’є, а вона плаче. (Хмара)


•  Не дід, а сивий,

Не спить, а стелиться,
Вкриває  землю й океан,
А  звуть його…   (туман)

•  Надворі горою,
А в хаті водою (Сніг)

•  Зоряна  зоряниця, молода дівиця,
Гуляти ходила, сльозу  ронила
Місяць бачив  не підняв,
Сонце встало  і підняло. (Роса)

•  Хто найдовші нитки має,
Небо й  землю вмить єднає? (Дощ)

•  В нас  зимою білим цвітом
Сад  зацвів, неначе літом (Іній)

•  Росте вона додолу головою,
Росте вона холодною  зимою
А тільки сонечко  засяє
Вона  заплаче й помирає. (Бурулька)

Усі ці загадки  про воду. Тож виходить, що вода  чарівниця. Вона вміє бувати різною. Пригадай з першого класу, у яких станах буває вода? Давай пригадаємо, коли ти вчився в школі та на перерві витирав дошку мокрою ганчіркою, дошка ставала мокрою. Але вже через деякий час висихала. Чому? А чому влітку калюжі після дощику швидко висихають? Це явище називається випаровування.  Чому вдома на кришці каструлі скрапують крапельки води?  А чому з хмарки йде дощ або сніг?  Це явище називається конденсація.
Переглянь за посиланням  відесюжет  кругообіг води в природі
Розгорни підручник Українська мова на ст. 68 та прочитай текст "Кругообіг води" та поміркуй над тим, що все пов'язане з усім. Спробуй дати відповідь на запитання:

•  Звідки на небі вода?

•  Чому вода не кінчається?
•  Чи можуть висохнути моря?
•  Чи може вода  зникнути з лиця  землі?
Якби хмари були червоними, якого кольору були б калюжі?
•  Чому  влітку  після  дощу  калюжі  висихають  швидше,  ніж  восени?


Немає коментарів:

Дописати коментар