Дистанційне навчання 07.05
Добрий ранок, друзі! Знову я щаслива, що настав ранок і що ви відкрили наш блог. Знаю, що в вас все чудово, що ви живі - здорові, не падаєте духом і з оптимізмом дивитесь вперед у майбутнє . Сьогодні , у четвер, за нашим розкладом всі уроки.
Перший урок ЯДСПРО. На попередньому уроці ти писав міркування, як у природі все взаємопов'язане. Ти досліджував, як тварини і рослини допомагають одні одним. І зробив для себе певні висновки, що в природі нічого зайвого не буває. Прочитай ще раз текст у підручнику українська мова на ст. 70.
Прочитай вірш та дай усно відповідь на запитання "А як людина впливає на природу?"
-
-
Повітря, земля і вода — це Природа.
-
Природа — це Я. І ти — це Природа.
-
Пустелі і гори, поля і ліси.
-
І ми — тільки частка цієї краси.
Прочитай та поміркуй:
Усе, що є навколо нас,
ми бачимо, чуємо, відчуваємо – це природа, наш рідний дім. Сонце, небо, вітер,
земля, рослини, тварини – все це природа. Природа дає все необхідне для життя
людини: їжу, воду, будівельні матеріали. Вона є джерелом натхнення для
письменників, композиторів, художників, які присвятили їй чимало чудових
творів. Недарма природу називають ненькою. Всі ми – діти природи, та не всі
однаково добрі до неї. Дехто знищує тварин, рослини, забруднює водойми,
повітря. Природа ж потребує постійної уваги, турботи. Ми повинні берегти
природу, охороняти її багатства.
Переглянь відео та подумай, як людина своєю діяльність впливає на природу:
На уроці УКРАЇНСЬКА МОВА ми повторювали правила переносу слів із рядка в рядок. Пригадай основні із них.
Розгорни збірник на ст.28. Знайди попереджувальний диктант 3. Спиши його у зошит У другому реченні всі слова поділи для переносу (внизу слова олівцем).
Пропоную відпочити і пограти у мовну гру
Домашня робота збірник на ст.34 зорово - слуховий диктант 1. Спиши у зошит вірш 1 (віршиком) , у верхньому рядочку всі слова (внизу олівцем) поділи для переносу
Наступний урок МАТЕМАТИКА Ти вже вивчив майже всю таблицю множення і ділення. Навчився розв'язувати задачі багатьох видів. Вчив іменовані числа та дії над ними. Навчився знаходити периметр многокутника декількома способами. Тому пропоную тобі виконати пробну перевірну роботу з математики.
Розгорни зошит . Запиши дату
Переглянь відео та подумай, як людина своєю діяльність впливає на природу:
На уроці УКРАЇНСЬКА МОВА ми повторювали правила переносу слів із рядка в рядок. Пригадай основні із них.
Розгорни збірник на ст.28. Знайди попереджувальний диктант 3. Спиши його у зошит У другому реченні всі слова поділи для переносу (внизу слова олівцем).
Пропоную відпочити і пограти у мовну гру
Домашня робота збірник на ст.34 зорово - слуховий диктант 1. Спиши у зошит вірш 1 (віршиком) , у верхньому рядочку всі слова (внизу олівцем) поділи для переносу
Наступний урок МАТЕМАТИКА Ти вже вивчив майже всю таблицю множення і ділення. Навчився розв'язувати задачі багатьох видів. Вчив іменовані числа та дії над ними. Навчився знаходити периметр многокутника декількома способами. Тому пропоную тобі виконати пробну перевірну роботу з математики.
Розгорни зошит . Запиши дату
7 травня
Перевірна робота
1) Задача 1
Тато купив 3 сітки картоплі по 8 кг у кожній,
а буряків у 6 разів менше, ніж картоплі.
Скільки кілограмів буряків купив тато?
2)
Обчисли вирази:
20 : 4 · 2 : 5 74 – 60 : 10
37 + 3 · 9 0 · (37 + 28)
3)
Виконай дії з іменованими числами:
5
дм 6 см + 3 см
8 дм 7 см - 5 дм
90 см = …
дм
4 дм 6 см = … см
8 дм 7см = … см
4)
Накресли
прямокутник АВСД та обчисли його
периметр, якщо ширина дорівнює 4 см, а
довжина – у 3 рази довша за
ширину.
Немає коментарів:
Дописати коментар