четвер, 2 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 02.04.2020

Перший урок сьогодні ЯДС: ПРИРОДНИЧА ГАЛУЗЬ
Сьогодні ми дослідимо ознаки весни та як природа підготувалася до цієї пори року.
Пригадайте, яка зараз пора року?
Які зміни відбулися у неживій природі з приходом весни?
Які зміни відбуваються у живій природі?
Що ти можеш спостерігати за вікном у розвитку рослин?
Які потрібні умови для росту та розвитку рослин?
Все це ти можеш згадати, переглянувши відео нижче.
Передивись відеоурок.






Другий урок - ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.
Наталя Василівна пропонує тобі трошки зробити зарядку.



Третій урок МАТЕМАТИКА
На уроці ми закріпимо знання про дію множення на 1 та 0,  вивчимо правила про ділення на 1 , неможливість ділення на 0
Отож, розпочали.
Пригадай, ми вчили, що якщо любе число помножити на 1, то в результаті буде те саме число. А любе число помножити на 0, в результаті буде 0.
Ти знаєш, що з прикладу на множення можна скласти два приклади на ділення. Як це використати на множенні на 1 і 0 ? 
 Тобі допоможе відео.


 Розгорни підручник на ст. 94. Познайомся із правилами в кольорових смужках. Вивчи правила напам'ять.  Ці знання тобі допоможуть правильно виконувати обчислення в виразах. Виконай завдання 2 (усно) 

Домашня робота
Підручник ст.95 номер 3 вирази в кольорових смужках (у 2 стовпчика), збірник ст.169 номер1208


Четвертий урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про значущі частини слова, познайомимося із текстом "Як мавпи подорожували" та виконаємо завдання до тексту.
Пригадай, з яких частин складається слово?
Що таке закінчення ? Для чого воно служить?
Що таке основа слова?
Що таке корінь слова? Як його знайти у слові?
Розглянь малюнок. На ньому ти бачиш частини слова, які ми вже вивчили. Але  є і ті частини слова, які ми ще не вчили, але обов'язково вивчимо в 3 класі. Прочитай, як вони називаються та запам'ятай.


  • Розгорни підручник на ст. 45. Ознайомся з правилом в кольоровій смужці. 
  • Прочитай текст із зупинками. Спробуй сформулювати питання для передбачення та міркування, як ми це робили в класі. 
  • Хто такі мандрівники? З'ясуй значення цього слова.



  • Випиши з тексту підкреслені слова, добери до них (через тире) споріднені слова. Пригадай, що вони можуть належати до різних слів (прикметника, іменника).
  • Подумай, чи ці слова є синонімами? Чому?
Ось такими недолугими виявилися мавпи - мандрівниці. Але в світі було багато видатних мандрівників.  Подивись відео про видатних подорожувальників, яким ми завдячуємо великими відкриттями.

Домашня робота
Збірник ст. 58. Списати текст "Друзі птахів" Розібрати за будовою слова (олівцем, одразу у тексті, виписувати слова  не потрібно) весна, птахи, діти.


Останній урок АНГЛІЙСЬКА МОВА
Любі дітки Олександра Олександрівна та Олена Федорівна підготували для вас цікаві завдання з англійської мови. Їх ви можете знайти тут:

Олександра Олександрівна:

Олена Федорівна:
 https://dragomiretskaya.blogspot.com/p/2.html







Немає коментарів:

Дописати коментар