середа, 22 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 23.04.

Перший урок за розкладом ЯДСПРО . Розгорни підручник на ст. 89 - 90. Прочитай завдання 1 - 2.Завдання 3 (за бажанням) можеш виготовити із паперової тарілки або із картону. Завдання 4  - 5 виконай усно.  
Розгорни зошит на ст. 48 та виконай письмово завдання 1. Чи вийшло в тебе розгадати ребус? Яке слово у тебе получилось? 
Що ж таке традиція?  
 Тради́ція — досвід, звичаї, погляди, смаки, норми поведінки і т. ін., що склалися історично і передаються з покоління в покоління; звичайна, прийнята норма, усталені погляди, переконання когось; узвичаєність, неписаний закон. 
Виконай письмово завдання 2 та 3

 Другий урок ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА. Наталя Василівна чекає на зустріч з тобою:

Третій урок МАТЕМАТИКА Сьогодні ми навчимося множити та ділити на 10.
Пропоную тобі переглянути відеоурок. Виконуй всі письмові завдання уроку у зошиті. 
Отже, ти зрозумів, що означає помножити любе число на 10 і поділити любе кругле число на 10. Розгорни підручник на ст.110 та прочитай правила в кольоровій смужці. 
Домашня робота. Вивчити напам'ять правило на ст.110. Завдання 3 записати вирази у два стовпчики . Збірник ст.81 Задача 573  (для короткого запису умови задачі візьми слова 
 Шоколадки - 3шт.
Цукерки -  ?шт., у 6 разів більше↰?шт.)

Четвертий урок УКРАЇНСЬКА МОВА. Ми продовжуємо говорити про споріднені (спільнокореневі )слова, пригадаємо , що таке звертання, поговоримо про слова із зменшувально - пестливим значенням.
Розгорніть підручник на ст. 64 Вправа "Словник - помічник" виконай письмово. Для початку навчися виразно читати вірш "Сонце сипле квіти". Усно з'ясуй значення підкреслених слів. Спиши вірш каліграфічно у зошит. Знайди у ньому спільнокореневі слова і виділи у них корінь (олівцем).
Прочитай казку "Писанка" в особах. Згадай, про яке свято йдеться мова у казці. Випиши підкреслені слова і  допиши  до них спільнокореневі слова, які відносяться до слів - назв предметів, ознак, дій.
 Які слова мають зменшувально - пестливе значення? Порівняй: хлопець - хлопчик, заєць - зайчик, дівчина - дівчинка, земля - земелька. Назви у кожній парі слова , які звучать ласкаво, ніжно. Це і є слова із зменшувально - пестливим значенням. Виконай завдання 4 письмово .
Пригадай, що таке звертання. Переглянь відео.


Тепер випиши із казки "Писанка" речення із звертанням. Поясни (усно) розділові знаки.
Домашня робота Збірник ст.40 Знайди заголовок "Граматичні та творчі завдання". Від поданих слів - імен дорослих утвори дитячі імена. Пригадай, з якої букви пишемо імена? Запиши за  зразком через тире слова парами у рядочок . Як звучать дитячі імена? Так, зменшувально - пестливо. А як матуся називає тебе,  якщо ти гарно постарався щось зробити? Запиши своє ім'я в зменшувально - пестливому значенні.

Останній урок АНГЛІЙСЬКА МОВА.
 Олександра Олександрівна  
та Олена Федорівна 
  https://dragomiretskaya.blogspot.com/p/2.html
 чекають на зустріч з тобою.

Немає коментарів:

Дописати коментар