Дистанційне навчання 23.04.
Перший урок за розкладом ЯДСПРО . Розгорни підручник на ст. 89 - 90. Прочитай завдання 1 - 2.Завдання 3 (за бажанням) можеш виготовити із паперової тарілки або із картону. Завдання 4 - 5 виконай усно.
Розгорни зошит на ст. 48 та виконай письмово завдання 1. Чи вийшло в тебе розгадати ребус? Яке слово у тебе получилось?
Що ж таке традиція?
Тради́ція — досвід,
звичаї, погляди, смаки, норми поведінки і т. ін., що склалися історично
і передаються з покоління в покоління; звичайна, прийнята норма,
усталені погляди, переконання когось; узвичаєність, неписаний закон.
Виконай письмово завдання 2 та 3
Другий урок ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА. Наталя Василівна чекає на зустріч з тобою:
Третій урок МАТЕМАТИКА Сьогодні ми навчимося множити та ділити на 10.
Пропоную тобі переглянути відеоурок. Виконуй всі письмові завдання уроку у зошиті.
Пропоную тобі переглянути відеоурок. Виконуй всі письмові завдання уроку у зошиті.
Отже, ти зрозумів, що означає помножити любе число на 10 і поділити любе кругле число на 10. Розгорни підручник на ст.110 та прочитай правила в кольоровій смужці.
Домашня робота. Вивчити напам'ять правило на ст.110. Завдання 3 записати вирази у два стовпчики . Збірник ст.81 Задача 573 (для короткого запису умови задачі візьми слова
Шоколадки - 3шт.
Цукерки - ?шт., у 6 разів більше↰➲ ?шт.)
Четвертий урок УКРАЇНСЬКА МОВА. Ми продовжуємо говорити про споріднені (спільнокореневі )слова, пригадаємо , що таке звертання, поговоримо про слова із зменшувально - пестливим значенням.
Розгорніть підручник на ст. 64 Вправа "Словник - помічник" виконай письмово. Для початку навчися виразно читати вірш "Сонце сипле квіти". Усно з'ясуй значення підкреслених слів. Спиши вірш каліграфічно у зошит. Знайди у ньому спільнокореневі слова і виділи у них корінь (олівцем).
Прочитай казку "Писанка" в особах. Згадай, про яке свято йдеться мова у казці. Випиши підкреслені слова і допиши до них спільнокореневі слова, які відносяться до слів - назв предметів, ознак, дій.
Які слова мають зменшувально - пестливе значення? Порівняй: хлопець - хлопчик, заєць - зайчик, дівчина - дівчинка, земля - земелька. Назви у кожній парі слова , які звучать ласкаво, ніжно. Це і є слова із зменшувально - пестливим значенням. Виконай завдання 4 письмово .
Пригадай, що таке звертання. Переглянь відео.
Тепер випиши із казки "Писанка" речення із звертанням. Поясни (усно) розділові знаки.
Домашня робота Збірник ст.40 Знайди заголовок "Граматичні та творчі завдання". Від поданих слів - імен дорослих утвори дитячі імена. Пригадай, з якої букви пишемо імена? Запиши за зразком через тире слова парами у рядочок . Як звучать дитячі імена? Так, зменшувально - пестливо. А як матуся називає тебе, якщо ти гарно постарався щось зробити? Запиши своє ім'я в зменшувально - пестливому значенні.
Останній урок АНГЛІЙСЬКА МОВА.
Олександра Олександрівна
та Олена Федорівна
https://dragomiretskaya.blogspot.com/p/2.html
чекають на зустріч з тобою.
Немає коментарів:
Дописати коментар