вівторок, 21 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 22.04.2020


 На першому уроці ЯДСМОВ ми продовжимо подорожувати із героями казки Святослава Чернія "Пригоди Хоботовичів" цікавими містами України. У яке місто вони приїхали? Спробуй відгадати. Назва цього міста походить від назви хижого , лютого звіра. Розміщене на заході України. Це місто називають культурною столицею нашої держави. Здогадався? Так, це місто ЛЬВІВ.

 Пропоную тобі вирушити до Львова. Так, так, у віртуальну подорож. Переглянь відео і ти дізнаєшся 10 найцікавіших фактів про це чудове місто.


Наші герої Хоботовичі теж приїхали у Львів. Розгорни підручник на ст. 88 та прочитай третю пригоду "Хоботовичі у Львові" Дай усно відповідь на запитання після уривку. Розгорни зошит на ст.47 та виконай завдання 1,2 та 3 письмово.


Наступний урок УКРАЇНСЬКА МОВА. Ми продовжуємо досліджувати спільнокореневі (споріднені) слова. Розгорни підручник українська мова на ст. 63 та прочитай інформацію в кольорових смужках. Ти вже знаєш, що найкраще підбирати спільнокореневі слова з слів, які є назвами предметів, ознак та дій (іменників, прикметників, дієслів). Виконай письмово завдання в Грі - дослідженні . Перше слово гри я тобі допоможу:
Сумно - сум, сумний, сумувати.
Скористайся також таблицею. Пригадай, на які запитання відповідають слова назви предметів, ознак та дій.
Гру "Будьмо уважними" теж виконай письмово. Прочитай та спиши текст про час , дописуючи в останніх реченнях види годинників, які ти побачив на малюнку. Хочу нагадати, що види годинників записуй з маленької букви (це загальні назви). Подумки відзнач "що ти знав...", "що не знав...", "про що хочеш дізнатися більше..."
Домашня робота Пропоную тобі виконати тестові завдання за посиланням
код доступу  
296130

Третій урок МАТЕМАТИКА . Сьогодні на уроці ми повторимо порядок дій у виразах, випадки додавання та віднімання іменованих чисел, будемо розв'язувати  задачі.
Розгорни підручник ст. 108 .Пригадай, якщо у виразі є дії додавання чи віднімання та множенні чи ділення , у якому порядку ти будеш виконувати дії у цих виразах? А якщо у виразі є дужки? 
Запиши  вирази 2 у два стовпчики (проміжні відповіді обов'язково надписуй над першою дією)
Пригадай , яке число вважається більшим? Так, яке в числовому рядочку стоїть правіше. А що потрібно зробити, якщо треба порівняти число та вираз? Правильно, спочатку обчислити вираз, а потім порівнювати. Запиши вирази в жовтих смужках у два стовпчика , порівнюючи вираз і число номер 4 на ст. 109 .
Задача 7 ст.109 запиши коротку умову, розв'язання діями та повна відповідь.
Пригадай , які одиниці вимірювання довжини ми вивчили?
Переглянь відео, завдання у ньому спробуй виконати усно


А тепер пригадай, як ми вчилися додавати іменовані числа ? Метри до метрів, дециметри до дециметрів, сантиметри до сантиметрів. Розглянь зразок додавання іменованих чисел у білій смужці завдання 8. Запиши письмово завдання 8.
Домашня робота повторити одиниці вимірювання довжини та співвідношення між ними. 



Збірник ст.15 номер 75  перші два стовпчики письмово. (проміжні відповіді обов'язково). Задача 583 на ст.83 Для короткого запису умови можна використати римські цифри :
І - 12ябл.
ІІ - ?ябл., на 18 більше↰
ІІІ - ?ябл., у 5 разів менше↰

Наступний урок  АНГЛІЙСЬКА МОВА  

Олександра Олександрівна 
та Олена Федорівна 
чекають на зустріч із тобою. 

Останній урок ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА . Наталя Василівна чекає на зустріч із тобою.

Немає коментарів:

Дописати коментар