понеділок, 13 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 14.04.2020

За  розкладом у нас перший урок АНГЛІЙСЬКА МОВА. Наші вчителі Олександра Олександрівна та Олена Федорівна чекають на зустріч з тобою.
 Олександра Олександрівна
Олена Федорівна

Наступний урок у нас МАТЕМАТИКА. Сьогодні ми складемо та вивчимо таблицю множення числа 5. Повторимо віднімання та додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Повправляємось у розв'язуванні задач.
Ти вже вивчив таблиці множення чисел 2, 3, 4. Тепер ми дійшли до середини таблиці. Будемо складати і вчити таблицю множення числа 5. Але спочатку спробуй полічити  п'ятірками від 1 до 50 та в зворотньому напрямку. Як ти думаєш, що ти назвав? Так, це добутки при множенні на 5!
А ще пригадай, що частково ти таблицю множення на 5 вже знаєш. Адже 2 . 5 = 10 і 5 . 2 = 10. Який закон множення ти використав? Так, переставний закон множення. Зайди за посиланням на проспівай таблицю множення числа 5:

Розгорни підручник на ст.103 номер 2 прочитай. Перегорни сторінку 104 номер 3 та вивчи таблицю множення числа 5.
Виконай усно завдання 4 та 5
Завдання 6 запиши письмово в зошит в один стовпчик.
Якщо у тебе є можливість роздрукувати картинку, ти можеш  виконати завдання. Цим ти ще краще вивчиш таблицю множення числа 5.
Розглянь малюнки грошових купюр в номері 7 на ст.104. Склади та запиши вирази за зразком, обчисли їх.
Задачу 8 на ст.105 виконай письмово. Короткий запис умови можна не записувати. Задачу розв'яжи діями, а потім спробуй скласти вираз. 
Розв'яжи номер 9 на ст.105. Пригадай, як у школі ми вчилися віднімати та додавати з переходом через розряд різними способами. Пригадай зручний для тебе спосіб  та виконай обчислення виразів у зошит (вирази праворуч від білої рамки).
Домашня робота. Вивчити таблицю множення числа 5 напам'ять. Збірник ст.15 номер 73 1 та 2 стовпчики (проміжні відповіді обов'язково записуй вгорі над першою дією), ст.82 задача 580 (для короткого запису умови задачі візьми слова - човни, баркаси, вітрильники)

Третій урок УКРАЇНСЬКА МОВА. Сьогодні ми виконаємо діагностичну роботу з мови - напишемо диктант. Так, так, саме диктант. Розгорни зошит. 
Запиши сьогоднішнє число - 14 квітня. 
В наступному рядочку по середині - Діагностична робота. 
В наступному рядочку теж по середині з великої букви слово Диктант
І ще в наступному рядочку теж по середині заголовок - 
Весна
 А далі - вмікай відео , уважно слухай та виконуй всі вказівки вчителя. Диктант обов'язково пришли мені на вайбер.

  Наступний урок ЯДСПРО Сьогодні ми дізнаємося, які зміни відбуваються в житті тварин, зокрема птахів, з приходом весни. 
Яка зараз пора року?
Який місяць?
Яке число?
Які зміни відбулися в неживій природі з приходом весни?
Які зміни відбуваються у житті рослин з приходом весни?
А як ти думаєш, у житті тварин відбуваються якісь зміні? 
Щоб дати відповідь на це питання переглянь відео "Звірі навесні "за посиланням 

А ще цікава поведінка птахів навесні.  Переглянь відео про поведінку птахів навесні та про їх весняні турботи.



 Розгорни підручник ЯДС на ст.81 та прочитай завдання 1 , 2, 3 (за бажанням), 4. Розгорни зошит ЯДС на ст.43 та виконай завдання 1 та 2. 

Останній урок МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО . Тетяна Вікторівна запрошує тебе на урок . Переглянь мультфільм.
 Які ознаки весни ти побачив у живій природі?
Як називаються пісні, які виконуються з приходом весни,  які ти почуєш на початку мультфільму?
Яка тема цієї казки (про що в ній розповідається)?
Яка головна думка казки (чого тебе навчає ця казка?)






 

Немає коментарів:

Дописати коментар