вівторок, 28 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання  29.04

Перший урок за розкладом ЯДС МОВ. Розгорни підручник Позакласне читання на ст.90 та прочитай назву 12 теми. Як ти вважаєш, який буде настрій у творах, з якими ти будеш знайомитися? Чому? А хто такі поети? Що пише поет? Отже, сьогодні ти будеш читати веселі, гумористичні  вірші українських поетів. Прочитай кожен вірш окремо на ст.90 - 94. Якщо тобі зустрілися незрозумілі слова, звернись до словничка під твором.   Виконай письмово завдання 1 - 4 на ст. 94 - 95 
Домашня робота навчитися виразно читати вірші , давати відповіді на запитання. Якщо тобі якийсь із веселих віршів сподобався, то ти можеш вивчити (за бажанням) його напам'ять та прислати мені запис відео.

Другий урок УКРАЇНСЬКА МОВА. Ти вже писав пробний диктант. Сьогодні ти напишеш контрольний диктант "Бджілка"
Розгорни зошит. Запиши: 29 квітня
                                            Диктант 
                                            Бджілка 
Уважно слухай текст, який диктує вчитель. Записуй уважно під диктування вчителя. Не поспішай! Завдання виконувати не потрібно. 
Я вірю, що ти напишеш уважно, каліграфічно, грамотно.


 Третій крок МАТЕМАТИКА Сьогодні на уроці ми повторимо та закріпимо таблицю множення числа 6. Пригадаємо, що таке вирази із змінною.
Ти вже вивчив таблицю множення на 6. Я в цьому впевнена. Давай перевіримо. Зайди за посиланням та розкажи таблицю.

Молодець! 

Я впевнена, що ти знаєш і добутки при множенні на 6. Перевіримо це, виконуючи завдання підручника. Розгорни його на ст.112 та виконай (письмово)завдання 5 у верхній жовтій смужці. Розглянь вирази у завданні 6 та запиши за зразком.  Тепер давай пригадаємо, що таке змінна. У відеоуроці, який розміщено нижче, прослухай лише теоретичний матеріал та нагадай , що ми вже вчили. Завдання підручника у відео слухати та виконувати не потрібно. 




Натомість ти можеш відкрити наш підручник з математики на ст.42 та пригадати як ми розв'язували вирази із змінною.
Розгорни збірник на ст.152 і виконай завдання 1108 у зошит. Зразок запису:
Якщо п  = 2, то п + п . 6 = 2 + 2 . 6 =14
Всі рівності записуй в один стовпчик. Проміжні відповіді записуй обов'язково.
Домашня робота повтори всі таблиці множення, які ми вивчили напам'ять та пограй з батьками у гру "Приклад загадай - відповідь називай". Письмово завдання із збірника ст.16 номер 80 2 стовпчика (проміжні відповіді записуй обов'язково), ст.79 задача 557. Короткий запис умови задачі:
У залі - 6р. по 8 ст.
На сцені - 6ст.        ⟲на ?ст. менше
Задачу розв'яжи діями з поясненням. Будь уважним у першій дії, що ти знаходиш , те і потрібно множити. Повна відповідь. Пригадай, якщо запитання починається словом "на", то і відповідь теж повинна починатися словом "на"

Наступний урок АНГЛІЙСЬКА МОВА 
Олександра Олександрівна 
та Олена Федорівна 
чекають на зустріч з тобою.

  Прийшов час відпочити на останньому уроці ФІЗКУЛЬТУРА. Наталя Василівна чекає тебе на уроці.

Немає коментарів:

Дописати коментар