Дистанційне навчання 09.04.2020
Сьогодні на першому уроці ЯДСПРО ми завершуємо знайомство з твором Микити Лукаша . Розгорни підручник на ст.70 та прочитай "Майже детективну історію" .
Які риси характеру допомогли Мишковинці розв'язати детективну історію?
Розгорни зошит з ЯДС на ст.37 та ст. 39 , виконай всі завдання на цих сторінках.
Другий урок ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА. Пропоную тобі відпочинок під музику.
Третій урок МАТЕМАТИКА.
Ми же познайомилися із задачами на збільшення числа у кілька разів. Сьогодні ми познайомимося із задачами на зменшення числа в кілька разів.
Але спочатку давай пригадаємо, що означає зменшити число на декілька одиниць? Яку дію в такому випадку треба виконати? Правильно , віднімання. Розгорни на ст. 100 та виконай усно завдання 1.
А тепер розглянь завдання 2. На малюнку ліворуч ти побачив два відрізка. Верхній має довжину 6см, а нижній - на 3см коротший. Якою дією ти взнаєш довжину нижнього відрізка? Правильно. віднімання. Розглянь записи під малюнком. Адже ти знаєш, що коли говориться "на ... менше", то треба віднімати.
А тепер подивись на малюнок праворуч. Довжина верхнього відрізка 6см. А нижній у 3 рази коротший. То якою дією ти взнаєш довжину нижнього відрізка? Так. ділення. Розглянь записи під малюнком. Отже, якщо в умові задачі чи завдання сказано " у разів ... менше", треба виконувати дію ділення.
Прочитай правило в кольоровій смужці. Вивчи його напам'ять.
Якщо у тебе є можливість друку, то надрукуй цю табличку, щоб вона була у тебе перед очима.
Виконай письмово завдання 3 на ст.101. Запиши вирази у три стовпчики.
Розв'яжи задачі 5 письмово .У короткому записі умови використай стрілочку.
Домашня робота: підручник з математики ст. 101 номер 4 . Записати вирази в жовтих смужках у два стовпчики. Збірник ст.81 Задача 571.
Четвертий урок УКРАЇНСЬКА МОВА.
На уроці ми закріпимо знання про споріднені слова та корінь слова.
Переглянь відео на нагадай, що ми вчили з цієї теми.
Отож, які слова ми називаємо спорідненими?
Як ще по іншому вони називаються?
А як називається спільна частина споріднених слів?
Добре, що ти пригадав. Розглянь таблицю.
Розгорни підручник на ст. 49. Виконай усно та письмово завдання до вправи "Словник - помічник".
Прочитай текст гри "Будьмо уважними". Виконай письмово завдання до цієї гри.
Домашня робота. Збірник ст.59. Спиши текст "Бджілки - розвідниці". Випиши із тексту слова листочки та бджілки , добери до них по 2 споріднених слова, виділи корінь. Хочу нагадати, що споріднені слова краще підбирати, щоб вони відповідали на запитання прикметника та дієслова, але можна і іменники, але в іншому значенні.
Останній урок АНГЛІЙСЬКА МОВА. Подивись що нового та цікавого для тебе підготували:
Олександра Олександрівна
Олена Федорівна
https://dragomiretskaya.blogspot.com/p/2.html
Немає коментарів:
Дописати коментар