вівторок, 7 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 07.04.2020

Сьогодні за розкладом у нас перший урок АНГЛІЙСЬКА МОВА
Олександра Олександрівна та Олена Федорівна підготували для вас цікаві завдання з англійської мови. 
Їх ви можете знайти тут:
Олександра Олександрівна
https://englishtochka1.blogspot.com/2020/03/2.html 
Олена Федорівна
https://dragomiretskaya.blogspot.com/p/2.html

Другий урок МАТЕМАТИКА
Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 4, познайомимося із задачами на збільшенням числа у кілька разів.
Давай повторимо таблицю множення числа 4 за тренажером. Зайди за посиланням та повтори таблицю множення числа 4.
А зараз розгорни підручник математика на ст.98 та виконай усно завдання 1. 
Уважно розглянь малюнки завдання 2. Ліворуч ти побачив кругле печиво та порівняв кількість у верхньому та нижньому рядочках. Ти згадав, що коли говорять " на більше " , то треба виконати дію додавання. Прочитай записи під малюнком.
А тепер подивись на печиво у вигляді зірочок праворуч.  У верхньому малюнку 2 печива, а у нижньому взяли 3 рази по 2, тобто "збільшили у 3 рази". Щоб дізнатися, скільки печива у нижньому малюнку, треба виконати дію множення. Отже, щоб дізнатися "у разів більше", треба виконувати дію МНОЖЕННЯ. Прочитай записи під цим малюнком. 
Наші друзі Сонечко та Равлик допоможуть тобі краще зрозуміти цю тему. Переглянь уважно  відео:
Прочитай правило в кольоровій смужці  та вивчи його напам'ять. Виконай завдання 3 (усно).
А тепер попрацюй письмово. Завдання 4 запиши у зошит у вигляді виразів у білій верхній смужці.
Задача 7 ст. 99 (умову задачі запиши з підручника . Розв'яжи задачу тільки діями, перша дія - з поясненням. Обов'язково повна відповідь).
Отож,ця табличка тобі допоможе пригадати, що ми вже знаємо з математики та вивчити нове.
Домашня робота .Підручник ст.98 правило напам'ять.
Письмово завдання 4 записати вирази у жовтих смужках в два стовпчика та розв'язати задачу 6 (розв'язання задачі тільки діями з поясненням)
 Короткий запис умови:
Олівець - 4грн
Блокнот - ?грн , у 3 рази більше ↰├?грн
Подумай, яка буде перша дія і що на що ти будеш множити?  Думаю, що ти зрозумів.

Третій урок УКРАЇНСЬКА МОВА
На уроці українська мова ми пригадаємо правило про ненаголошені "е, и" та як їх можна перевірити.
Пригадай, що в українській мові  слова можна поділити на склади. Ці склади вимовляються з різною силою голосу. 
Як називається склад, на який падає наголос? (наголошений)
Як називається склад, на який не падає наголос? (ненаголошений)
Як чуються звуки в наголошених складах? (чітко)
Як чуються звуки в ненаголошених складах? (нечітко)
Що потрібно зробити, щоб взнати, яку букву писати в ненаголошеному складі?
Переглянь відео 
  То як же дізнатися яку букву "е чи и" писати в ненаголошеному складі?
Розгорни підручник на ст.47 та прочитай правила в кольорових смужках. виконай усно завдання у "Грі - дослідженні"
Виконай письмово вправи із презентації нижче. Це слайди  5,6, 7, 8




Домашнє завдання: вивчити напам'ять правила в голубій смужці  ст.47 підручника.
Збірник ст.59 списати текст "Діти люблять малювати". Виписати слова з ненаголошеними "е - и",  через тире записати перевірне слово.
 
 Наступний урок ЯДСПРО. Ми поговоримо про властивості повітря та про те, як його потрібно охороняти від забруднення.
Що ж таке повітря?

Отож, що таке повітря, ти пригадав.
 А  от які у нього властивості, пригадаєш на прикладах дослідів у  наступному відео.


  Спробуй самостійно або разом із дорослими виконати досліди із відео або з підручника ЯДС на ст. 66

Останній урок на сьогодні МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Тож давайте поспіваємо пісеньку
 



Немає коментарів:

Дописати коментар