субота, 11 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 13.04.2020

Сьогодні перший урок ЯДСМОВ ми розпочинаємо нову велику тему " РУХ І ЧАС". Познайомишся із новим українським автором та його твором, багато чого дізнаєшся про нашу країну, навчишся подорожувати дистанційно (що важливо саме під час карантину). Розгорни підручник на ст.76. Прочитай ще, про що ти дізнаєшся, вивчаючи нову тему. Прочитай звернення нового автора Святослава Чернія до тебе. Розглянь ілюстрацію на ст.77. Як ти думаєш, хто ще є героями твору Святослава Чернія? Про що буде цей твір? Зроби передбачення. Уважно розглянь малюнок і дай усно відповіді на запитання під ним. Тижче ти побачиш обкладинку казки, яку ми будемо читати.


Сім’я слонів на прізвище Хоботович мешкає в Зімбабве. Суботнього ранку їхній син Муті переглядає по каналу Discovery програму «Життя сучасних вовків у Карпатах». Коли вовк Стефко Вівчар показав журналістам свою книгу роду, Муті несподівано дізнається, що сім’я Вівчарів – їхні далекі родичі з лінії прадіда, який колись вивчав в Україні медицину. Це стає початком великої слонячої мандрівки на схід Європи.
Ти вже зрозумів, що головними героями твору є слони. Написати казку автора  надихнув випадок, який Святослав Черній побачив в Африці. Пропоную тобі теж переглянути.

Ти бачиш, які це розумні тварини.
 Перегорни сторінку та прочитай першу пригоду "Знайомство з Хоботовичами"
Розгорни зошит з ЯДС на ст. 40 - 41 та виконай всі завдання письмово. 

Другий урок УКРАЇНСЬКА МОВА. Сьогодні ми попрацюємо над грамотністю письма. 
Розгорни збірник на ст. 58. Прочитай текст "Весна". 


 
У ньому пропущені  букви. Спиши цей текст підкресли букви, які ти вставив у слова (олівцем). 
Домашня робота. Випиши із тексту "Весна" назви всіх рослин, виділи закінчення та основу в кожному слові.

Третій урок МАТЕМАТИКА.
Сьогодні ми закріпимо таблицю множення та ділення на 4, повправляємося у розв'язуванні задач, познайомимося із поняттям "чверть"
Давай повторимо таблицю множення числа 4 за таблицею, виконай завдання кольоровими олівцями.
 Розгорни підручник на ст.102 та повтори таблицю ділення  за номером 2 (усно).
Виконай письмово вирази 1 (письмово у 2 стовпчика, обов'язково записуй вгорі над першою дією проміжні відповіді)
Пригадай! Ми знайомилися із поняттям "половина" та "третина" числа. 
Що потрібно зробити, щоб знайти половину числа? Правильно, потрібно це число поділити на 2.
Знайди (усно) половину чисел: 8, 12, 16, 20
Що потрібно зробити, щоб знайти третину числа? Правильно, треба це число поділити на 3.
Знайди (усно) третину чисел: 9, 15, 21, 27
Чи чув ти коли не-будь слово "чверть"? Візьми , будь ласка, яблучко. Попроси когось із дорослих, розрізати його на 4 рівних частини. 


Візьми одну частину яблучка. Ось ця одна частина яблука - це і є чверть. На скільки рівних частин було розрізане яблуко? так, на 4. Отже, щоб знайти чверть, треба число поділити на 4.
Прочитай правило на ст. 103 в кольоровій смужці та вивчи його напам'ять. 
Розглянь малюнок. На скільки рівних частин поділили рожеву смужку. Як називається одна частина? На скільки рівних частин поділили голубу смужку?  Як називається одна частина?

Розглянь малюнок. Як називається зелена частина у першому кружечку? Як називається рожева частина в другому кружечку?

Виконай завдання 4 на ст. 103 письмово у зошит. Відрізки кресли тільки олівцем та під лінійку.
Задачу 5 розв'яжи діями з поясненням. Короткий запис умови задачі.



Домашня робота. Правило на ст.103 вивчи напам'ять. Підручник ст.102 запиши вирази в жовтих прямокутниках у 2 стовпчика (обов'язково записуй проміжні відповіді). Збірник ст.170 Задача 1220 (Слова для короткого запису умови задачі: Було - 16 т.
Узяли - чверть
Залишилося - ?т.)

Четвертий урок ЯДСТЕО. Тиждень, який розпочався сьогодні знаменується великим світлим святом ВЕЛИКДЕНЬ. Пропоную тобі зробити дуже класну поробку своїми руками. Ти можеш її подарувати комусь із рідних на свято Великдень.

  
Тобі сподобалось? Тоді не гай часу, а приступай до роботи і висилай мені фотографії!
Ти сьогодні гарно попрацював, за це пропоную подивитись великодній мультфільм


Немає коментарів:

Дописати коментар