четвер, 16 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 16.04.2020

Перший урок сьогодні ЯДС.  Ми продовжуємо віртуальну подорож із родиною слонів з казки Святослава Чернія " Пригоди Хоботовичів". 
А чи можна подорожувати , не виходячи з дому?
 Відповідь на це питання ти знайдеш у підручнику на ст. 85, 86, 87.  Спробуй самостійно зайти на сайт Музею писанкового розпису за посиланням, яке ти знайшов  у завданні 2. Завдання 3 ти можеш виконати за бажанням, щоб було чим прикрасити великодній кошик. Впевнена, що в тебе вийде дуже гарно! Усно виконай всі завдання на цих сторінках. У зошиті розгорни ст. 46 та виконай завдання письмово.

Наступний урок ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА. Зайди за посиланням на блог Наталії Василівни. 

Третій урок МАТЕМАТИКА. На уроці ми повторимо таблицю множення числа 5, складемо таблицю ділення на 5, продовжимо вчитися розв'язувати задачі та вирази.
Отож, давай повторимо таблицю множення числа 5. Попрацюй із карткою 
 Пригадай правило, як знайти невідомий множник? Правильно, треба добуток поділити на відомий множник. Розгорни підручник на ст.107 та виконай усно завдання 3. Приклади в білій смужці ліворуч тобі допоможуть. 
Ти також згадав, що із виразу на множення можна скласти 2 вирази на ділення.Виконай усно завдання 4. 
А тепер давай складемо таблицю ділення на 5 за номером 5. Вивчи вирази, записані в білих смужках напам'ять. Виконай письмово завдання номера 6 на ст.107 та 108 в жовтих смужках (запиши вирази у 2 стовпчика)
Розв'яжи задачі 8 письмово. Умови записувати не потрібно, але уважно записуй найменування та відповідь до кожної задачі.
 Домашня робота. Вивчи напам'ять таблицю ділення числа 5. Повтори всі таблиці множення та всі таблиці ділення , які ми вивчили. Письмово виконай завдання з підручника ст. 108 номер 7 (записуй у два стовпчики, проміжні відповіді прописуй обов'язково) та задача 9 (для короткого запису можеш взяти слова
 Одному -
Іншому - ) 
Подумай, яка буде перша дія в домашній задачі, що на що треба множити? Чому?

 Наступний урок УКРАЇНСЬКА МОВА.  Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про порядок визначення значущих частин слова, які ми вивчили, закріпимо знання про чергування звуків в корені слова. Розгорни підручник на ст. 60 та прочитай правило в кольоровій смужці вгорі сторінки.  Виконай письмово завдання гри "Витівниця  стрілочка". Коли будеш виділяти закінчення, пригадай, що у деяких словах воно може бути нульове і позначається порожнім квадратиком праворуч від слова. 
Логічне завдання "Порушена послідовність" виконай письмово, а загадки відгадай усно.
Прочитай інформацію про порядок визначення значущих частин слова на ст.61 в кольоровій смужці вгорі. Виконай завдання  Вправи 1 - усно, 2 - усно, 3 - письмово (добери 2 спільнокореневих слова), 4 - письмово, 5 - письмово за бажанням.
 Домашня робота. Повтори інформацію в кольорових смужках на ст. 60 - 61 підручника. 
Виконай завдання вправи "Словник - помічник!" 
Завдання першої крапочки - усно. Пошукай в словнику або в інтернеті значення цих слів.
А зараз прослухай вірш Мар'яни Савки "Чорний пан"

Який настрій вірша?
Які ти почув речення за метою висловлювання?
А зараз прочитай вірш із картки. Повчися виразно його читати , як артист, якого ти чув ув аудіозаписі. 

Мар’яна Савка
Чорний пан

В чорнім замку — чорний пан,

Має чорний він жупан,

Чорні чоботи й штани —

Отакооої довжини!



Чорне крісло, чорний стіл,

Дуже чорне все довкіл.

Чорний зошит, чорна книжка,

Чорний кіт і чорна мишка.



А чому він чорний пан —

Чорні чоботи й жупан?

Бо малює справжній майстер!

В нього чорний є фломастер.


Зверни увагу на розділові знаки в кінці речень. Випиши всі слова, у яких спільна частина означає чорний колір. Виділи в словах основу і закінчення.

Останній урок на сьогодні  АНГЛІЙСЬКА МОВА
Олександра Олександрівна

Олена Федорівна


чекають на тебе.

Пропоную тобі для відпочинку переглянути великодній мультфільм









Немає коментарів:

Дописати коментар