вівторок, 14 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 15.04.2020

Сьогодні у нас перший урок ЯДСМОВ . Ми продовжуємо подорож Україною з нашими новими знайомими  - родиною слонів із казки Святослава Чернія.
Розгорни підручник з ЯДС на ст. 82 та прочитай другу пригоду "Підготовка до мандрівки" познайомся із завданнями на ст.83 - 84 та виконай завдання 1 - 5 усно. Розгорни зошит на ст.44 - 45 та виконай письмово всі завдання.

Другий урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Пригадай , будь ласка, що ми вчили про одиниці вимірювання часу та як вчилися визначати час за годинником. А чи чув ти вислів "Бережить час"? Як ти його розумієш? А навіщо берегти час? Переглянь мультфільм "Фіксікі" про годинни к та час за посиланням 


Отож, ти вже готовий працювати із підручником. Розгорни книжку на ст.52 та прочитай правило в кольоровій смужці. Ти пригадав, у чому різниця між спільнокореневими словам ита синонімами? Тоді розпочни читати казку "Казка про час та годинники" із зупинками, міркуваннями, передбаченнями. Письмово до виділеного слова в першому абзаці добери спільнокореневі слова. яитаючи казку , виконуй письмово завдання 3 та 4
Домашня робота ще раз перечитай казку, але вже без зупинок.
 Яка тема казки (про що в ній розповідається)?
Яка головна думка казки (чого вона тебе хоче нгавчити)?
Виконай з підручника ст.55 логічне завдання "Порушена послідовність" перша крапочка - усно. друга крапочка - письмово.

Третій урок МАТЕМАТИКА  Сьогодні ми познайомимомося із дуже важливою темою "Кратне порівняння чисел", повторимо таблицю множення числа 5, будемо вчитися розв'язувати задачі нового виду.
Давай повторимо таблицю множення числа 5. Зайди за посиланням на тренажер, та назви добуткипри множенні на 5


 Тепер давай пригадаємо, що ми знаємо з першого класу про порівняння чисел. як ми дізнавалися, на скільки одне число більше чи менше за друге? Так, виконували дію віднімання за правилом. Щоб дізнатися, на скільки одне число більше або менше за друге , потрібно від більшого числа відняти менше.  Згадав? От і добре. Тоді розгорни підручник на ст.105 та виконай усно завдання 1.
А тепер давай познайомимося із поняттям кратне порівняння чисел. Переглянь відео, яке тобі допоможе розібратися у цьому питанні. 


Отже, щоб дізнатися у скільки разів одне число більше чи менше за друге, потрібно більше число поділити на менше. Прочитай та вивчи правило в кольоровій смужці на ст.105. Розглянь малюнки відрізків та записи в номері 2, поясни як дізналися , у скільки разів один відрізок довший (коротший) за інший.
Завдання 3 на ст.106 виконай письмово у 2 стовпчики, Скористайся підказками в кольоровій смужці.
Правило кратного порівняння чисел часто використовують при розв'язуванні задач. Переглянь пояснення за посиланням.


Склади та розв'яжи задачі 5 (Б) на ст.106. Зверни увагу, що запитання до задач на кратне порівняння чисел записується біля спинки допитливої дужки (як і в задачах на різнецеве порівняння чисел) 
Домашня робота вивчи правило на ст. 105 напам'ять , виконай письмово завдання 4 на ст.106 (в жовтих смужках, записуючи в 2 стовпчика), задачі 6 (імена хлопчиків візьми для короткого запису умови). 

Четвертий урок АНГЛІЙСЬКА МОВА Олександра Олександрівна


 Олена Федорівна 



чекають тебе на уроці.

Останній урок ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА  Наталя  Василівна чекає зустрічі із тобою

Ти гарно сьогодні попрацював, тому в подарунок пропоную подивитись тобі великодній мультфільм
 

Немає коментарів:

Дописати коментар